ijshokjes

Laatst was ik met vrienden een interessant gesprek aan het voeren. Ik zei dat ik geen koffie lust -wat ik trouwens zelf bijzonder jammer vind, want er is niets gezellig aan een glas cola of een taske thee terwijl je koffiebargenoot lekker zit te genieten van een grote koffie met alles erop en eraan- maar wel heel graag chocolade met koffiesmaak eet. Ook vind ik het dessert van Jeroen Meus 'koffie verkeerd met room' bijzonder lekker. 'Ah', zei iemand, 'dus jij bent meer voor mokka-ijs'. Huh? Nee, want ik ben geen ijsfanaat, tenzij het hard ijs is op een stevig horentje en het is warm weer. Vanwaar die natuurlijke behoefte om mensen in een hokje te steken en meteen ook zelf beslissen wat er allemaal in die hokjes thuishoort? Vreemd. Ik eet liever straciatella. Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2