geluidsangsten

Ik vind het niet zo leuk dat andere mensen je kunnen horen als je naar toilet gaat. Ik heb, zeg maar, een beetje pipi-in-het-bijzijn-van-anderen-angst. Allez, pipi lukt in feite meestal wel, maar kaka... Onlangs moest ik ergens naar toilet en ik voelde dat het niet geluidsloos ging kunnen gebeuren. Soms kan je dat echt op voorhand voelen. Ik had geluk, ik was heel alleen. Ik begon dus rustig. Komt er daar toch wel niet iemand binnen, zeker, net op het moment dat ik de gas volledig indrukte. Meteen aan de noodrem getrokken, maar toch waren er al geluiden ontsnapt. Dan ben ik maar heel stil blijven zitten tot die persoon weer weg was. Zo vervelend! Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2