quiche in promotie

Ik ben zo fier op mezelf. Ik was onlangs in de supermarkt en er was een mevrouw aan een standje waarbij je een stukje quiche kon proeven. Er was geen enkele ontsnappingsroute, ik moest ze passeren en proefde dus de quiche. Beleefd als ik ben, deed ik enkele njammie geluiden. Die dames zijn daarvoor opgeleid, natuurlijk. Ze bood me meteen twee (niet meteen de goedkoopste) quiches aan. 'Ze zijn in promotie, mevrouw!'. Alle denkmoeite ten spijt, kon ik niets verzinnen en legde de twee quiches dan maar in mijn kar. Gedurende drie rayons voelde ik me slecht dat ik me had laten doen. Maar bij de koeken had ik het standje terug in het vizier en zag ik dat de dame even weg was. Vliegensvlug haalde ik de quiches uit mijn kar en legde ik ze terug in de frigo aan het standje. Me zelden zo goed gevoeld. Me niet laten doen en toch die mevrouw niet teleurgesteld. Tis da!

Reacties

  1. Respect, ik zou al zuchtend die verdoemde quiches betaald hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2