meneer heijn, u bent fantastisch

Omdat ik in de buurt was, kon ik onlangs nog eens stevig gaan in de Albert Heijn. Zonder me al te veel te laten verleiden door promoties, deed ik gewoon mijn boodschappen. Wegens gebrek aan een boodschappentas, kocht ik wel een juten Albert Heijn-tas die mooi hing te pronken aan de kassa, maar verder kocht ik niets speciaal. Behalve dan die drie Paasartikelen die voor de helft van de prijs werden aangeboden.

Bij het nalezen van mijn kassaticket merkte ik echter dat bij 2 Paasartikelen de 50% er niet was afgegaan. Ik ging dus terug. De dame zocht het voor me uit en terwijl ze dat deed viel mijn oog op een andere aanbieding. Bij aankoop van minstens 10 euro, kreeg je 10 euro korting op een Eftelingticket. En liet ik nu net toevallig de dag erna naar de Efteling gaan! Ik had voor 50 euro gekocht, dus ik kreeg zonder probleem een goedkoop Eftelingticket.

Dat zijn nu eens koopjes waarbij je je achteraf niet slecht voelt. Je niet op voorhand laten verleiden en dingen speciaal kopen die je eigenlijk niet moest hebben om maar van de promotie te kunnen genieten. Nee, ik heb gewoon mijn alledaagse boodschappen gedaan en heel toevallig kreeg ik daarvoor een fantastische korting die ik meteen kon gebruiken. Dat ik voor het derde Paasartikel, een zelfbouwpakket van een paashaas, uiteindelijk ook te veel heb betaald (5 i.p.v. 2,5 euro) en dat niet ben gaan melden (pas thuis gemerkt), probeer ik dan maar gewoon te vergeten. Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2