neus en mond zitten ook tussen je twee oren

Mooi, het leven is mooi, wanneer er zon, muziek en wetenschappelijke bevestigingen (van datgene dat je al jaren predikt) zijn . Mensen gooien vaak voedsel weg omdat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Ik ben zelfs al getuige geweest van gevallen die een yoghurtje niet meer opaten omdat het die dag zelf ging vervallen. Alsof het yoghurtje in kwestie die dag klokslag om 24u volledig groen zou worden en, indien het nog in je lichaam zou zitten omdat je het toch hebt opgegeten, je hele lichaam zou verwoesten. Ik geloof niet in houdbaarheidsdata. Ik geloof wel in mijn neus, ogen en smaakpapillen. En kijk eens aan, mijn geloof wordt bevestigd. Jammer genoeg is er meer nodig dan een beetje fundamenteel wetenschappelijk onderzoek om waarheidsgetrouwe gedachtegangen tussen de twee oren te wijzigen. Tis da.

http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/aid1376427/nederlandse-studie-vervallen-voedsel-is-lekkerder.aspx

Reacties

  1. Eindelijk nog iemand met gezond verstand :)
    Ben het helemaal eens met je neus-ogen-verstand-evaluatie van voedsel... Er wordt vééél te veel perfect eetbaar eten weggegooid !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2