groot worden

Laatst waren we op een feestje en was ik geweldig sociaal aan het doen door met veel mensen te praten. Uiteraard passeren er dan ook uitspraken waarbij je daarna de noodzaak voelt om je beste vriendinnen en/of mama op te bellen zodat je, naargelang de volgorde waarin je de mensen opbelt, bij de ene een traan kan laten en uiteindelijk bij de andere zelfzeker kan zeggen dat de mensen die de bewuste uitspraken deden gewoon idioten zijn. Maar, ik heb die avond besloten dat ik het me gewoon totaal niet meer ga aantrekken. Ik heb het nog heel eventjes kort aangestipt bij de gemaal, maar verder heb ik er niet meer al te veel over nagedacht. Ik heb zelfs niemand opgebeld! Ooit word ik nog echt volwassen! Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2