nergens beter dan thuis

Ik moet eerlijk zijn, ik kijk al wel eens naar Thuis. Eén à twee keer per week. Of soms wel eens drie keer. Ok, af en toe vier keer per week, maar niet elke dag, want donderdagavond ben ik niet thuis. Nu moet ik toch wel zeggen dat er een aantal afdwalingen in de verhaallijnen zitten. Lowie -die nogal vlot Brabants spreekt voor iemand die in Mexico is opgegroeid, maar dat even terzijde- is 16 jaar terwijl hij maar enkele seizoenen geleden geboren is, niet dat ik het nog weet, want net dat seizoen heb ik niet gekeken, ik weet niet meer waarom, maar vermoedelijk omdat ik dan op kot zat of zo, ik weet het niet meer, maar alleszins is hij geen 16 jaar geleden geboren, net zoals zijn neef Franky want diene is geboren als de serie al liep en we zijn nog maar aan seizoen 18, terwijl hij al 19 moet zijn. Maar het meest vreemde is de loft van dokter Judith, je weet wel, de loft waar vroeger nog Sofie heeft gewoond, Sofie Lien Van De Kelder, de die met haar weelderige boezem die zo ineens uit het niets door de Mike is vermoord omdat ze op dat moment een hoofdrol in Zone Stad kreeg, die serie van de vtm over flikken die er compleet over gaat, maar daar hadden we het niet over, het ging over de loft van Judith waar ook Femke in heeft gewoond, Femke die ook nog met de Mike te doen had en dankzij het geld van de Mike in de loft kon gaan wonen en de loft dan helemaal heeft laten verbouwen, omdat een soap nu eenmaal om de zoveel tijd de decors moet vernieuwen, ik zou niet weten waarom, want dat is niet zo waarheidsgetrouw, enfin, ik vernieuw mijn living toch niet om de drie jaar, maar goed, in soaps kan dat. Awel, hè, toen die loft vernieuwd was, stond die voordeur ineens aan de andere kant van de ruimte! Dat moet je eens proberen in een appartementsgebouw! Nee, dat is er echt over. Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2