En we zijn nog maar eens terug

Na rijp beraad, een aantal individuele brainstormsessies, uitgebreide nota's en memo's, heel wat meetings met mezelf en het opstellen van een blogplan, besloot ik nogmaals een poging te ondernemen om deze blog nieuw leven in te blazen alwaar ik mijn strategische en operationele doelstellingen omtrent de implementatie van mijn schriftelijk gedachtegoed kan uitrollen in de hoop opnieuw een, al dan niet selecte, doelgroep te kunnen opbouwen waaraan ik mijn eigen gepercipieerde indrukken op de processen die zich afspelen in mijn eigen omgeving kan briefen, uiteraard alleen nadat ik deze heb afgetoetst met mezelve, rekening houdend met de vooropgestelde policy en indien opgesteld in de vernieuwde huisstijl. Welkom terug, beste lezer! Tis da.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2