verstuurd van mijn super hippe pc

het viel me plots op dat onder sommige mails 'verstuurd van mijn ipad' (of iphone) staat. jammer dat dit enkel bij mobiele apple-dingen is, het zou zoveel meerwaarde kunnen geven aan een mail. 'verstuurd van mijn tablet die onder humane omstandigheden werd geproduceerd' of 'verstuurd van mijn gedateerde toshiba-laptop die nog perfect dienst doet', geven heel wat informatie over de verzender. en bij 'verstuurd van mijn blackberry met kleine knopjes die niet zijn aangepast aan volwassen (laat staan licht obese) vingers' moet de ontvanger niet bezorgd zijn om een typefoutje. ik stel voor dat dit een wet wordt in de mailwereld. tis da!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

correct zijn 2

beetje luiheid boven!