gladde tegels

bij sommige gebouwen vraag je je wel eens af of de architect ook daadwerkelijk gebruik maakt van de diensten die in het gebouw in kwestie worden aangeboden. ik denk dan vooral aan de keuze van de tegels. neem bijvoorbeeld het station antwerpen-centraal. wil je daar een trein halen, voorzie je best het juiste schoeisel. naast het feit dat je een fikse wandeling te wachten staat naar het juiste perron, kan het er immers erg glad zijn. idem dito in leuven. de tegels op de stationspleinen voor en achter het station zorgen voor een prachtig architecturaal geheel, maar laten niet toe om te lopen zonder valrisico. zeker niet bij regenweer. bij sneeuw gebruik je best winterbanden. gelukkig zijn heel wat treinen zo vriendelijk om ietwat later te vertrekken, zodat je tijd hebt om voetje voor voetje naar het perron te schuifelen. tis da.

Reacties

  1. Haha ze zouden beter antislipvloeren leggen daar in Belgie! In Breda is het sinds de verbouwing al een stuk beter vertoeven. Belgie loopt sowoeso al veel meer achter qwa wegenbouw, laat staan op het station.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

correct zijn 2

beetje luiheid boven!