op de baan

ik reed met de auto en plots kwam de auto voor mij die naar rechts was uitgeweken om af te draaien terug de baan op recht voor mij. als ik niet uitweek, hadden we zeker gebotst. we moesten dan plots remmen, want we waren net aan verkeerslichten en het werd rood. gevolg: ik stond op twee baanvakken. en die madam voor mij die dit alles had veroorzaakt, deed niets van teken waaruit een zekere schaamte of op zijn minst een verontschuldiging bleek. ik had zelfs even getoeterd omdat het echt gevaarlijk was. maar nee, hoor, mevrouw negeerde me straal. en toen kwam er iemand achter mij die op het vak naast me wilde komen, maar dat ging niet, want ik blokkeerde de twee vakken door madam. die man dacht vast en zeker dat ik de slechte chauffeuse was, want die had het geweldige manoeuvre van mevrouw voor mij niet gezien. en die madam deed alleen maar haar best om alles te negeren! awel, ik was kwaad en heb echt geroepen naar haar... niet dat ze het hoorde, want mijn deuren en ramen waren gesloten, maar het is de geste die telt. de trut.

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

correct zijn 2

beetje luiheid boven!