afdroogwetgeving

laatst werd er in een quiz op tv gevraagd naar de volgorde waarin je je moet afdrogen na het douchen/baden. blijkbaar zijn daar vastgestelde regels over. van boven naar onder was het juiste antwoord. klinkt logisch, al lijkt het me niet zo heel veel uit te maken aangezien je toch net overal gewassen bent. nadat dit 'juiste' antwoord gegeven werd, vroeg de quizmaster aan een van de deelneemsters in welke volgorde zij zich afdroogde. kon die mevrouw nu nog zeggen 'ik begin met mijn poep, dan de voeten, dan mijn gezicht en dan mijn haren'? nee, tuurlijk niet, die mevrouw deed het heel toevallig zoals het hoort: van boven naar onder. interessante televisie, tis da.

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

correct zijn 2

beetje luiheid boven!