wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

Wat als ik nu toch eens dat rood kleedje zou aandoen in plaats van dat zwart?
Wat als mensen me met dat rood kleedje niet mooi gaan vinden?
Wat als collega x heel boos zal zijn als ik morgen mijn mening geef op de vergadering?
Wat als we op reis iets voor hebben?
Wat als mijn zoon niet kan volgen in de klas?
Wat als mijn dochter koud zal hebben met haar jasje als het zou regenen?
Wat als de dokter iets heel erg ontdekt als ik hem mijn klachten vertel?
Wat als alle vluchtelingen/werklozen onze sociale zekerheid gaan leegplunderen?

...

Pfff... vermoeiend, zeg, zo leven in gedachten. Laat ons gewoon wat meer de zaken over ons heen komen. Is minder energieslopend... en ook niet zo (levens)bedreigend. Is da ni?

Reacties

Populaire posts van deze blog

beetje luiheid boven!

correct zijn 2