verdeel en heers

Om je relatie goed te houden, is het belangrijk om taken te verdelen. Met de nadruk op VERdelen. Want taken delen, is nefast voor je relatie. Vooruitstrevend als wij zijn, zorgt mijn man meestal voor de vuilbakken en ik doe de was. Het gebeurt wel eens dat mijn man zijn vuilbaktaak op de achtergrond schuift en dan neem ik -uiteraard met een grote glimlach- dat even over. Idem dito voor de was. Maar dan blijkt achteraf toch dat ik de vuilzakken niet op de geijkte wijze heb dichtgeknoopt en andersom volgt mijn man niet helemaal de huiswasregels. Een kleine discussie durft dan wel eens te ontstaan. Daarom: taken verdelen, maar niet delen en je relatie wordt een succes! Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2