bellen op de trein

Laatst was ik op de trein getuige van een interessant telefoongesprek. Het bellende meisje was nog jong en paste qua outfit en opmaak perfect in een modellenboekje. "Ik kom net van de vergadering met de topman van Hoohle (vermoedelijk bedoelde ze Google, nvdr). De CEO van Hoohle, he, van Hoohle Belgium. (...) Het was echt vree tof. Echt heel interessant. Met al die topmannen daar. (...) Topman van Hoohle, Zalando, ... echt allemaal. (...) En hoe was jouw dag? Hoe was het bij pépé? (...) Ja, en ik snap nu echt wel waarom die man CEO van Hoohle is geworden, zo vlot dat die overschakelde van Nederlands naar Frans en Engels. (...) Is 't waar, zei mémé dat?" Jammer genoeg moest ik uitstappen en kon ik de rest van het gesprek niet meer horen. Ik bleef  alleen maar achter met de vraag vanuit welke functie deze meid in contact komt met 'al die topmannen'... Ist ni waar?

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2