solden

Ik dacht vandaag wat soldekes te gaan doen. Begonnen in de Inno en daar ook meteen geëindigd. Zo omringd worden door solden, ik kan dat niet aan. Er is te veel aanbod, geen controle meer en je hebt al helemaal niet het gevoel dat je iets op de kop kan tikken. Ik heb dan maar mijn criteria aangepast en enkel naar de kleren gekeken die minstens met 50% afgeprijsd waren. Het aanbod werd een pak overzichtelijker, maar was nog voldoende groot. Vier stuks gevonden. Akkoord, de broek was ietske te nipt, maar voor -70% wil ik wel wat minder ademhalen de dagen waarop ik ze zal dragen. Trouwens, ik ging al lang terug start to runnen, dus geen probleem. Enfin, vanaf vandaag is het officieel: ik koop alleen nog maar kleren in promotie, aanbod genoeg en goedkoper. Tis da!

Reacties

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

correct zijn 2

beetje luiheid boven!