Overdaad baat

Ik ben grote fan van de Efteling. Ik durf er openlijk voor uitkomen dat ik een cd heb met Efteling-muziek. Die cd wordt lichtjes gezegd op frequente tijdstippen gedraaid. Gisteren had ik voor de eerste keer zoiets van: ik ben hem precies wat beu aan het geraken. En toen bedacht ik me het volgende: een overdaad is gewoon dé oplossing voor alle passies waar je van af wil geraken! Last van chipsverslaving? Eet gewoon vijf dagen op rij drie grote zakken chips. Dan heb je er vast en zeker wel even genoeg van. Roker? Zorg dat je drie dagen continu een aangestoken sigaret in je mond én je neus hebt. Beu zal je het worden. Ja, misschien probeer ik het wel eens. Tis da.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

wat als we eens wat minder zouden wat alsen?

beetje luiheid boven!

correct zijn 2